run-log.com

poniedziałek, 7 stycznia 2013

... a nawet 67,5kg

Tak, nową wagę kupiliśmy. Miałam wrażenie, że tamta jest optymistyczna (u rodziców czasem się ważyłam, ale upierałam się, że to oni mają jakiś error...), ale oczywiście nie.
Dlatego czas na pilates - miałam iść dzisiaj, ale z różnych powodów nie dałam rady, więc w środę ruszam, a dzisiaj ciąg dalszy Ewy Chodakowskiej. Ale o tym na drugim blogu. Wkrótce.

Bajka wciąż terroryzuje Jokera, tzn cały wolny czas spędza na leżeniu w drzwiach i pilnowaniu nowego kota. A ten nic. Wczoraj w końcu podniósł na nią łapę - zdziwiła się, bo chyba myślała, że on nigdy jej nie odda. A Joker się wkurzył i nudzi mu się już w tym jednym pokoju. Dzisiaj po 6 rano, kiedy przygotowywałam sobie owsiankę, Joker wyszedł, zwiedził cały drugi pokój, przeszedł się po biurku, parapecie... Ja stałam oniemiała, a Bajka była tuż za nim, ale nawet się nie zająknęła. Ona była tak samo zdumiona jak ja. I dopiero, gdy on wrócił, ta się na niego rzuciła. Jeszcze je odizolowaliśmy na czas pracy, ale dobrze, że Joker poczuł zew wolności ;) I oczywiście Bajka jest wściekła. Za poranek! Ogon wielki, duka, warczy, nam się nie daje dotknąć.

Oj, trzeba czasu... A może ją przekabacimy nowym drapakiem, który jutro ma do nas dotrzeć?

Zdjęcie Jokera podsyłam, fajny, co? ;)

Czas poćwiczyć, a potem do książki, znowu siedzę w kryminałach, aj.

ps. Tata Mors w Głosie, drugi od prawej.. Był też na Polsacie, ha! Tata inspiruje, może czas na kąpiel? Ech, chyba nie jestem na to jeszcze gotowa.






3 komentarze:

  1. Ja też mam kotka od 4 dni. Jest jeszcze mały, więc mam nadzieję, że uda mi się go wychować. Powodzenia z nowym domownikiem.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki!
    Od razu rozwieję Twoje nadzieję: nie da się :) To kot wychowuje Ciebie, to Ty jesteś dla niego... Też w to nie wierzyłam na początku, ale cóż... mam koty od 16 lat (tyle ma najstarszy, wciąż jest w domu rodzinnym).
    Koty są cudowne, jeśli to twój pierwszy, to zazdroszczę tego, jak wiele rzeczy odkryjesz o sobie i o nim w najbliższych miesiącach ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. ps. Joker ma 2 lata, jest z nami już 3 tygodnie... Z Bajką dogadują się naprawdę dobrze. Tzn gonią się, ale nie ma krwawej jatki, jedynie jakieś bitwy... :)

    OdpowiedzUsuń