run-log.com

niedziela, 25 kwietnia 2010

Kurczak duszony w pomidorach

Aj! Jednak rzuciłam się na duszone w pomidorach, co za mną chodziło, jak wiecie, ale nie cały kurczak, tylko właśnie piersi, przeznaczone na kotlety, ale..czasem przeznaczeniu można pomóc ;) Tym sposobem przeforsowałam kurczaka w pomidorach, a następny może być nabity na butelkę, jak zażyczył sobie Michał. Czy jesteście sobie w stanie wyobrazić, że usłyszałam od Michała największy dotychczasowy komplement kulinarny? "To najlepszy kurczak, jakiego jadłem". Umarłam ;) A prosty okrutnie! Włoski znowu odpuściłam, ale głównie z powodu egzaminu poprawkowego, który miałam wczoraj (jutro wyniki, jestem raczej dobrej myśli) a po części też z powodu odwołanej środowej lekcji na rzecz pokazu filmu. Może następnym razem się wyrobię.. Poza tym dotarła biografia Felliniego Kornatowskiej, kończę Junga i czas już napisać do pani promotor chyba..? Jak Jung? Cóż. Trochę przynudza momentami, ale chyba głównie z powodu dość oczywistych rzeczy, moim zdaniem. Oczywiście może być tak, że najzwyczajniej w świecie nie rozumiem tego pieprzenia, ale to tematy powszechnie znane, często omawiane, np. że nadopiekuńczość matki w stosunku do córki może spowodować, że ta będzie "ustawiała" swojego męża w przyszłości, co wynika z kompleksów, a nadopiekuńczość matki w stosunku do syna prowadzi do homoseksualizmu (WhatTheFuck?!) i takietam. Niewiele jest tam do interpretacji, bo Jung pisał bardzo prosto, raczej nie owijając w bawełnę, no albo ja naprawdę nie rozumiem tego tak, jak powinnam, co jest zresztą wielce prawdopodobne. I tyle dziś. Senna jestem trochę po biegu i rowerze...uciekam na Soprano. KURCZAK DUSZONY W POMIDORACH Kurczak Cebula, czosnek, inne warzywa (papryka, cukinia) Pomidory (puszka lub świeże) Sól, pieprz, majeranek, papryka, czosnek Pokroić na 4 części (jeśli cały, lepiej kupić w "częściach"), podsmażyć na patelni, również czosnek, cebulę i ewentualne inne warzywa. Kurczaka wrzucić do garnka, dołożyć warzywa, pomidory, przyprawy. Podusić ok. 40 min. Podawać z ryżem lub ziemniakami.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz