run-log.com

piątek, 18 czerwca 2010

Dylematy, dylematy..



A dzisiaj polecam- koncert gwiazdy bossanovy Cibelle, na Dziedzińcu Sztuki Starego Browaru, o 20:00, za free! Do zobaczenia ;)
 
To już niemal postanowione, ze zapiszę się na intensywny kurs języka włoskiego w konkurencji.-muszę niestety ruszyć moje oszczędności na tzw. czarną godzinę, ale myślę, że warto wydać te 350zł. Serce boli, że zasilę konkurencję, ale na miesięczny ani mnie nie stać, ani nie chcę całego miesiąca poświęcać, bo to naprawdę sporo. Poza tym to inna szkoła, inni nauczyciele, inne podejście; będę miała porównanie i mam nadzieję nauczyć się czegoś nowego, ale przede wszystkim ugruntować wiedzę z poziomu B. Zajęcia będą się odbywały codziennie, przez 2 tygodnie, w godzinach 17:30-20, głównie konwersacje, poziom B. Chyba wybiorę termin w pierwszej połowie sierpnia, bo wtedy będę miała dość blisko po pracy (5 min by bike). W lipcu za dużo się dzieje- ENH, poza tym zajęcia na uczelni mam do połowy lipca, a w sierpniu będę miała wolną głowę, powinno być ok, ale nie oczekujcie ode mnie wtedy tak częstych notek, jak teraz, bo będę raczej szła spać po kursie od razu ;) Nie wyprzedzajmy jednak faktów, do kursu mamy 1,5 miesiąca.A zajęcia mogą ruszyć, jak się uzbiera grupa 5 osób,  na razie razem ze mną są 2 osoby chętne na sierpień. Może Agnesz się jeszcze zdecyduje, może ktoś jeszcze..
 
Ach, nic o wynikach nie mówiłam. Zdałyśmy wszystkie, złożyło się ;) Dostałam 54/72pkt, średnio, bez rewelacji, ale drugi semestr mam zawsze słabszy ;) Tak czy inaczej Mauro jest zachwycony naszymi postępami w pisaniu, ale jak zwykle robimy błędy w zadaniach gramatycznych.. No i do tego zmierza sprawa z wakacyjnym kursem- jest dobrze, ale może być lepiej. Może uda mi się w końcu ogarnąć pronomi combinati, by bez zastanawiania się ani strzału wybierać właściwe, może uda się bezbłędnie wybierać również między passato remoto i l'imperfetto, no i czynnik dla mnie niezwykle ważny- może poznam kolejnych ciekawych ludzi. Poza tym dobrze mieć porównanie z Dante Alighieri, zgodzicie się ze mną?

2 komentarze:

  1. Piękny wynik :). My na C1 mieliśmy test wczoraj, się okaże jak poszło... A pronomi też były - kiepska sprawa.
    Taki kurs świetna rzecz! Zwłaszcza fajnie się chyba na konwersacjach skupić, tego zawsze mało. I konkurencje obczaić. Choć nie wiem czy gdziekolwiek indziej będzie tak fajnie jak w Dante.

    OdpowiedzUsuń
  2. No nie będzie, ja to wiem. A teraz jeszcze Dante wymyślili konwersacje letnie, 2-tygodniowe właśnie. Zastanawiam się teraz, co zrobić.

    OdpowiedzUsuń