run-log.com

poniedziałek, 25 marca 2013

Jak to jest mieć 1 kota? Nie pamiętam...

Koty mnie zaskakują. I Bajka i Joker.
Najpierw Wam pokażę, jak Joker spędza niedziele. Co tydzień.

Kiedy już słońce przestanie grzać na parapecie i drapaku, przenosi się na nasze łóżko- chociaż głowa mu się wygrzeje ;)

Sunday Lazy Sunday by Joker




A teraz spójrzcie, jak spały obok siebie tydzień temu, jeszcze na dystans, ale to było i tak coś - uwierzcie!
Wczoraj, gdy ćwiczyłam w drugim pokoju, zabrakło mi kota, któregokolwiek. Zaczęłam szukać i patrzcie, co zobaczyłam w sypialni! Kocham! ;)

Prawie jak rodzeństwo ;)




To duży postęp, jak na Bajkę - bo na 99% to Joker się do niej "przysiadł" i to cud, że ona nie wstała, tylko razem ze sobą leżały. Pozwala mu na coraz więcej.

Pięknie ;) Za tydzień będą 2. urodziny Jokera i 3. Bajki. Może spodoba im się wspólne grzanie i będą teraz częściej spały razem? Dzisiaj też bardzo blisko siebie leżały.

Uwierzycie, że mamy Jokera od 3 miesięcy? Jak ten czas spieprza...





2 komentarze:

  1. miłość kwitnie :D

    - Doris.

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj, żebyś wiedziała! Leżała w tym samym miejscu dzisiaj, co na zdjęciu z Jokerem, on się dosiadł, a on dotknęła go łapą i zostawiła ją na nim... ;) Myślę, że ona go skrycie kocha, tylko nie chce się jeszcze przyznać. On tak ładnie wierci w niej dziury głową, jak się chce miziać... a ona jak Królowa Lodu ;)

    OdpowiedzUsuń