run-log.com

wtorek, 17 stycznia 2012

27


W sobotę odwiedził nas J, na którym przetestowałam niebywale szybkie, łatwe i smaczne ciasteczka pomarańczowe (dla zainteresowanych: dałam 3 czubate łyżki tej skórki i wcale nie było za dużo!). Niech rekomendacja przyjaciela domu mówi sama za siebie "Nie można przestać ich jeść", nie zdążyłam zrobić zdjęć! Pozdrawiamy i dziękujemy ;)
Gość wpadł w trakcie weekendu urodzinowego. W niedzielę przyjechali moi rodzice z siostrą i babcią, wpadli też rodzice Michała, więc było nas tutaj dużo. Miło, rodzinnie, z tortem i moim sernikiem, który wyszedł! ;) I znowu dostałam książki (dwie Kundery, których jeszcze nie znam), bo to przecież dla mnie najlepszy prezent.
Wczorajszy wieczór, już naprawdę urodzinowy, spędziliśmy w domu, z pizzą, winem i dobrym filmem
Postanowiłam przeczytać post sprzed roku. Niewiele się zmieniło, mam tylko dłuższe włosy i więcej zmarszczek ;) Też mieliśmy w planach kino, bo znowu jest cykl ENH, ale ostatecznie postanowiliśmy obejrzeć coś w domu.

Coś z Italii może, bo dawno nie pisałam. Kapitan włoskiego wycieczkowca wykazał się nie lada głupotą w weekend. Trudno w to wszystko uwierzyć - że chciał sprawić przyjemność koledze, że opuścił pokład w czasie, gdy był jeszcze potrzebny, wreszcie! że nie wysłał SOS i to dzięki uczestnikom rejsu straż przybrzeżną dowiedziała się o wypadku. Po polsku. I po włosku.

Wczoraj, urodzinowo chyba, zadzwonili z Decathlonu. Rozmowa odbyła się o 18. Zadawali pytania w stylu : proszę wymienić 10 zastosowań widelca, jak miałbym się przygotować do przebiegnięcia maratonu, 3 dobre i 3 złe cechy mojego charakteru, wymienić 6 osób, które zabrałabym ze sobą na zdobycie ośmiotysięcznika i powiedzieć, dlaczego właśnie te osoby itd. Mają się odezwać w ciągu 2 tygodni. 
Dzisiaj wysłałam setną aplikację w sprawie pracy...

Parola del giorno: maturo - dojrzały, przykład:

Non mi piace la frutta quando è troppo matura. Ad esempio le banane. Le preferisco morbide ma non marcie!



2 komentarze:

  1. Wszystkiego najlepszego, a przede wszystkim znalezienia sensownej pracy. Mistrzowskich wyników w bieganiu, opanowania wszystkich włoskich czasów, mnóstwa świetnych książek i pięknych filmów:)
    A poza tym, zmarszczki w wieku 27 lat, o czym Ty mówisz! Życzę Ci, żebyś całe życie miała tylko takie;)

    OdpowiedzUsuń